BRC do silników z bezpośrednim wtryskiem

Instalacja gazowa Sequent Direct Injection (w skrócie SDI) to nowoczesny system lpg przeznaczony do montażu w autach z silnikami z bezpośrednim wtryskiem paliwa. System SDI został opracowany indywidualnie dla danego typu silnika. Stosowany jest do samochodów 4 cylindrowych wolnossących lub turbodoładowanych o mocy maksymalnej do 272 KM. System ten, jak reszta z rodziny Sequent jest bezobsługowy – przełączenie na gaz następuje automatycznie po osiągnięciu przez silnik odpowiedniej temperatury.

Obecnie system BRC Sequent Direct Injection można zastosować w następujących silnikach:

  • Audi A4 1,8i E4 TFSI, 118kW, kod silnika CDH,
  • Hyundai ix35 1600i, 99kW 16V GDI E5, kod silnika G4FD,
  • Hyundai Veloster 1600i, 103kW 16V GDI E5, kod silnika G4FD,
  • Kia Sportage 1600i, 99kW 16V GDI E5, kod silnika G4FD,
  • Mazda CX-7 2,3i 16V Turbo, 191 kW, 2007 r., kod silnika L3,
  • Peugeot 308 1,6i 16V Turbo, 110 kW, 2007 r., kod silnika 5FX,
  • Volkswagen Passat 2,0 16V, 110 kW, 2006 r., kod silnika BVY,
  • Volkswagen Golf 2,0 16V GTI, 147 kW, 2006 r., kod silnika BPY – BWA,
  • Volkswagen Golf 1,4 16V Turbo, 103 kW, 2006 r., kod silnika BMY,
  • Volkswagen Caddy 1,2i, TSI, 77kW, kod silnika CBZ.